Hemskt

Idag fick jag ringa till polisen. Jag mår illa, hittade en fruktansvärd "sak" utanför porten brevid oss. Jag är ledsen och nedstämd. Polisen ringde precis upp, det var någon som saknade en vit hund här på norr.. Mmm precis det var en död hund som jag hittade.. Jag vet inte hur länge den legat där, men jag går där varje dag och har inte sett den.. Den ser typ bränd ut, fruktansvärt. Vad är det för människor som gjort så? Jag tänker på den hela tiden, vad som hänt. Led han/hon mycket eller gick det fort det som nu hände? Usch jag är så ledsen. Stackars liten ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men fy va hemskt! Det låter inte alls trevligt. Stackars hund.



Ja, Nonna frågade alltid mig om jag hade sorg när jag hade svart på mig. Hon hatade den färgen. :)

2010-03-20 @ 21:16:23
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0