I don´t care

Idag vaknade jag typ runt 6tiden, men jag somnade om lite och gick upp lite senare iallafall.. Ut med Sky, äta frukost sen cyklade jag upp på stan. Fy fan vad jag hatar när det blåser, var andfådd som jag vet inte vad när jag kom fram. Köpte lite grejor, ny hårfärg (blir lila), lite smått och gott på H&M som alltid, och sen har jag hem ett par glasögon på prov. Tror dom blir bra, Roberth tyckte dom var fina :) Kan vara lite roligt med röda istället för dom svarta tänkte jag. Ska jag köpa dom?



Kan bli fint med nya hårfärgen och kanske nya piercingar ;) Mamma är inte glad. DET ÄR FARLIGT ANNICA. Lilla mami!

Kommentarer
Postat av: michaela

Du är jätte jätte fin i dom glasögonen...

2010-03-21 @ 16:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0