Sommar

Nee nu jävlar vill jag ha sommar! Jag är så trött på vintern, trött på att det är kallt. Jag är trött på vinterkläder. Jag vill ha sol och värme, jag vill sola och må gott. Känna hur det bränner på axlarna när man är ute och går med Sky. Jag längtar tills jag och Roberth ska ut på sjön och fiska, det är så mysigt. Jag vill inte vara blek längre, jag vill sola och få märken efter bikinin som man egentligen hatar för att röven är så vit men nu vill jag så gärna ha det bara för att det hör sommaren till. Jag vill att huden ska lukta bränt efter man har legat och solat, jag vill sitta ute och grilla en sen sommarkväll i Pålsboda. Jag vill klaga över att det är så varmt, jag vill klaga på att jag har bränt mig. Jag vill klaga på att det är sjukt varmt i lägenheten.

Bara för att det hör sommaren till



Kommentarer
Postat av: michaela

Jag längtar också efter sommaren. Eller först våren :)

2010-03-08 @ 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0