Fail

Idag är en extra virrig dag. Jag hade fått hem en lapp där det står att jag ska hämta ut något på posten. Jag tyckte det var jättekonstigt för jag har ju bara beställt min klänning och den ramlar ner i brevinkastet. Så jag går till affären och hämtar det och sen när jag är här hemma och ska öppna påsen så tycker jag att det inte stämmer. Air mail, London osv osv.. "Vad har hänt med Gina?" står jag och tänker. När jag sedan förstår vad det är har jag avslöjat vad Roberth ska få av mig i födelsedags present haha! "det här är ju inte från gina det är ju din XXXXXXX" Ahahaha jaja nu vet han vad han ska få iallafall. Kan avslöja för er att det har med Zlatan att göra. Men han fyller i Januari så han får vänta ;) Se men inte röra han har nog glömt presenten tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0