Kräks

Sky har lyckats igen. Spydde ner halva dörrmattan, hela tröskeln och en hög bredvid. Suck. PLASK lät det. Vet inte hur många dörrmattor jag slängt pga honom. "Det är väl bara att tvätta" Nej jag tvättar inte en matta med spyor på, så är det. På mattan så hade jag fått brev från ICA som jag inte hade plockat upp än, där i ligger min bonuscheck. Jag vet att jag hade fått ihop en del eftersom jag handlar på ICA varje dag, mina ihopsamlade poäng. Jag är inte alls bitter. Är väl bara att fortsätta dra det där jävla kortet varje gång jag handlar........

Köpa ny dörrmatta i helgen var det ja...

Kommentarer
Postat av: Älvan

går han i skogen o hittar en massa oätbart som slinker ned?:(:(:(:(:(

2010-11-18 @ 02:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0