snöstorm

Uh vilken seg dag. Jag har knappt varit ute idag, Sky har varit jättekonstig. Fått "anfall" nästan direkt vi kommit utanför dörren. Precis som om det blir något konstigt i näsan/lungorna. Låter jättekonstigt och hela bröstkorgen drar ihop sig, usch man får riktigt ont i hjärtat. Han är väl kanske extra känslig när det varit snöstorm hela dagen och det blåser upp i näsan på honom. Folk som gått förbi oss har reagerat "men oj!" "Ne men". Får väl avvakta och se hur det är imorn. Han och Roberth ligger i soffan och sover nu. Jag är i sovrummet och kollar på the hills haha!
Och så kommer väl resten utav kvällen se ut, segt :) Men ibland är det så.

Jag önskar att det var imorn jag ska färga håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0