Stress är skit

Ja ni, nu ska ni få höra. Efter jobbet så skulle jag skynda mig ut med Sky och sånt innan jag skulle hämta mamma för vi skulle till mormor och morfar, jag ville slippa rusningstrafiken. När vi kommer in från promenaden så slänger jag min jacka på golvet för jag ska bara byta om. När jag sitter på golvet så går Sky omkring, på min jacka det är inget med det.. När jag är klar och ska ta på mig min jacka igen så känner jag att det luktar bajs typ i öronhöjd på mig, tittar mig nervöst omkring sen tänker jag "jackan!" Tog av mig jackan, nerövst som fan, och där på insidan av min jacka (på mig) är det HUNDBAJS! Sky hade trampat i hundbajs och gått på min jacka!! Äckelkänsla som faaaaan. Sliter av mig jackan och av med tröjan, kollar på Skys tassar och ena tassen är full med bajs. In i duschen och duscha av tassarna fort som bara den. Torka tassar, byta om och leta efter en annan tröja. Då var jag klar för att åka. Tar tag i Skys koppel, vad känner jag då?! Jo såklart hundbajs på handen!! JAHA in i badrummet igen och tvätta händerna. Faaaan vad äckligt. Jag var galen. Sen kunde vi åka iaf, nu har vi nyss kommit hem.

Jag hatar hundägare som inte plockar upp bajset efter sina hundar!!


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, vad kul att någon mer gillade det :)

2010-10-28 @ 20:59:30
URL: http://sinisterdiamond.blogg.se/
Postat av: Älvan

HA HA HA vad mysigt :)

2010-10-29 @ 04:07:18
URL: http://aelvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0