Suck

Nu är det bevisat att min hjärna inte fungerar som den ska. Jag har glömt så mycket dom senaste dagarna, fattar inte varför.  Jag är så noga med tider och sånt. Det började förra veckan när jag tog fel dag med tatueringen, i måndags tog jag fel dag på cellprovsundersökningen. Och nu då, jag gick en påse av mamma med lax och lussebullar i. Hade påsen i bilen bland massa andra påsar, insåg på kvällen att jag "glömt" påsen i bilen. Så Roberth får gå iväg till bilen med Sky när dom ändå skulle gå ut. När dom är ute ser jag att påsen står i hallen. Jag blir så trött, visst det är småsaker men det är inte likt mig. Imorn vet jag väl inte vad jag heter eller vart jag bor. FITTHJÄRNA!

Kommentarer
Postat av: sara

haha stressdag! kanske är stressen som gör dig glömsk. jag är glömsk....kanske har smittat dig!

tack ankan. känner mig så fånig. vi borde ses snart! disskutera flytt;D bo grannar och bjuda varann på bakat haha. kraaaam

2010-10-28 @ 22:08:39
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0