Rädd

Nu ska ni få höra en löjlig sak. Igår när Roberth skulle gå ut me Sky på kvällspromenaden så duschade jag, jag var noga med att han låste dörren och det gjorde han också. Men när jag duschar så tycker jag att jag hör något,och jag vet att fönstret i köket är öppet. Så jag tittar ut ur duschen in mot sovrummet, och ingen där såklart. Men så tyckte jag att jag hörde något ändå så jag låste in mig i badrummet tills Roberth och Sky kom in igen, pulsen var väldigt hög där ett tag ska jag säga. Tänk om det hade varit någon under sängen eller nått, usch! Roberth tyckte jag var knäpp när jag äntligen kom ut ur badrummet, det kändes som en evighet jag satt där inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0