Tjockis

Nu har jag och Sky varit ute i Rynninge. Det första jag gör är att mula i mig två mazariner,mmm! Om inte jag skulle och äta dricka så mycket onyttigt skulle jag nog vara rätt spinkig? Men sånt där klarar inte jag. Jag måste äta godis,kakor och sånt varje dag haha. Sorgligt egentligen, men jag tror inte på att svälta sig själv och sånt där. Det viktigaste är att man själv mår bra :) Ni kan ju säga till om jag börjar bli tjock, för jag märker det nog inte. På tal om tjock, ikväll börjar biggest loser sverige. Någon mer som ska se?!

Kommentarer
Postat av: Segersten

Ja, kollade på det jag med.. Men fy så sorgligt det är.. Tycker inte man ska behöva åka ut.Tycker så synd om dom.. :(

2010-09-06 @ 21:31:31
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0