Läs inte, du som är äckelmagad.

Jaha nu när jag piggnat till lite så kan jag skriva lite om gårdagen, jätte ointressant men va fan. Som sagt kl 04.20 vaknade jag av att jag mådde illa och att magen var kass. Magen var som en vattenkran, forsade haha. Jag vet inte hur många gånger jag sprang på toa igår.. Men det värsta var (ja nu blir det äckligt) när jag satt på toa och ja gjorde nummer två så börjar jag hulka, måste spy! Får panik och börjar gråta och säger neej nej nej för mig själv, så då river jag åt mig en massa papper och spyr i handen haha, medans jag bajjar! Fy faan vilken panik jag hade. Efter det var jag totalt slut och bad till "gud" och sa att jag inte orkade mer, hur sjukt är inte det haha jag som inte tror på gud och sånt skit. Och det märktes ju också för inte fan slutade det.. Kl åtta fick jag ringa hem Roberth från jobbet så han fick gå ut med Sky, jag kunde verkligen inte. Efter det åkte Roberth tillbaks till jobbet. Och våran älskade, underbara hund var såååå snäll hela dagen efter det. Inte ett ljud om att han ville gå ut, låg i sängen hos mig prick hela dagen. Sen när Roberth kom hem gick dom ut igen. Jag är så tacksam för att Sky var så lugn igår. Jag låg i sängen hela dagen så jag fick ont i ryggen, hade inte kraft till något annat än att spy och skita. Aldrig mer magsjuka!!!

Idag är jag piggare och är till och med hungrig. Åt ju bara några smörgåsrån framåt kvällen på hela dagen.

Men det värsta är att vi inte kan åka och fira mamma idag, jag skulle ju göra en morotskaka till henne och allt. Men så går det när man är sjuk.. Vi får fira henne en annan dag.

Kommentarer
Postat av: joanna

Tur att du mår bättre...et är verkligen hemskt att ha magsjukan. När jag hade det så kunde jag inte flytta mig fron badrummet på typ 8 timmar... jag försökte gå ut med lei lei men det gick inte, och ingen kunde hjälpa mig med henne...så jag sa till henne att det var ok att kissa inne den här gången. Men hon var så söt och snäll, hon sov bredvid mig i 8 timmar, som en stock. Hon kände väl att jag var sjuk...efter 8 timmar blev jag bättre och då gick jag ut med henne på en 5 minuter promenad (mer än så hann jag inte hahaha)



HON HAR GÅTT UPP ETT KILO! :D YAAAY! Jag fick en massa bukspottskörtlar av slaktaren i tisdags :D Det är säkert dom som gjort susen ^_^

2011-04-14 @ 12:04:22
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Haha du är rolig du stackare! känner igen det där med toan. själv satt jag med hink samtidigt:D härlig kombination!

2011-04-14 @ 21:45:19
URL: http://ellibby.blogg.se/
Postat av: sara

gumsis...fy vad heeeeeemskt!!! hoppas du mår bra idag!

2011-04-15 @ 09:12:54
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0