Ledig fredag

God morgon allihopa! Jag har varit igång här på morgonen. När klockan var 07.10 tog jag med en springrunda runt i rynninge, tog en annan väg idag så det var mysigt. Ingen snok idag :D Bara massa fina fåglar som har tagit över rynningeviken haha. När jag var klar med det gick jag och Sky ut en sväng runt svampen. Han var helt förtvivlad när jag gick iväg själv först haha, och inte nog med det så träffade jag ju elsa när jag var ute och sprang och det kände ju han. Elsa har blivit så biffig, dom tränar ju weight pull med henne.

Nu ska jag göra iordning en god frukost. Klockan elva ska jag tvätta så jag ska städa medans jag håller på med det. På eftermiddagen ska jag och Sky åka iväg till mormor och morfar. Ingen idé jag nämner det för Sky för då blir det ett gnällande här hemma, då vill han åka på en gång. Springer runt här hemma fram och tillbaks haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0