påskledigt!!

Nu är jag påskledig! Helt underbart, i 4 dagar. Känns som en mini semester. Och snart flyttar vi det känns helt galet. Inte alls långt kvar nu.. Nästa vecka kommer bara flyga förbi och sen är vi där..

Roberth ska iväg ikväll då ska jag spendera kvällen med att packa och bära ner saker i källaren. Ska också städa ser ut som ett stjärthål här. Eller ja, dammigt iaf..

Jag och Sky ska ha taco kväll själva :D

Min stackars mamma har blivit magsjuk nu, och dom som skulle åka bort över påsken. Tycker synd om dom :(

Kommentarer
Postat av: joanna

ojdå..ser det ut som ett sjtärthål hemma hos er? inte bra hahaha Fast det är väl typ samma här :P



Lei Leis fällperiod har börjat så det är liksom flere KILO hundhår överallt..och ute också. haha Grannarna är inte glada....men jag tänker fan inte springa ute och plocka upp allt hår som flyger iväg från henne när hon rullar sig. Icke!

2011-04-21 @ 22:16:00
URL: http://meeoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0