sista för dagen

Var ute och sprang en sväng, skönt med riktigt bra kläder. Trodde aldrig att jag skulle äga såna kläder haha. Kände mig riktigt snygg i dom där tighta byxorna :D

Ne nu ska jag eftersvettas klart sen ska jag duscha sen är denna dag slut för mig.

Imorn har jag bara ett samtal kvar på min lista, tandläkaren!! Optikern och frisören är ju avklarat..

Idag drog jag världens torraste skämt på jobbet. Vi satt och pratade om Mora träsk och J har aldrig hört talas om dom och då sa jag något i stil med "men ni i Nora har väl Nora träsk"... Ahahahah så jävla sämst.. J är alltså från Nora.  Ahhh måndag morgon då får man vara lite flummig.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ha ha FY vilket dåligt skämt

2011-04-06 @ 19:51:58
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0