Hurtig!

Mamma kom hit förut och hade köpt med sig fika från stan. När hon sen skulle gå hem så var det dags för Sky att gå ut så vi följde henne hem och hämtade Rocco sen gick vi en runda med grabbarna, det var längesedan dom sågs och oj vad glada dom blev :) När vi kom hem sen igen så började jag städa och dona, tvättar sängkläder nu som jag tänkte hänga på tork på balkongen om det fortfarande är uppehåll. Hoppas :) Ikväll ska Roberth dammsuga och då tänkte jag torka golven efter det.. Fan, jag gillar att städa.. När man är på sånt humör vill säga.. Göra rent och fint är min grej haha. Någon som vill anställa mig? ;)

Nu sitter jag och äter mat, pasta med tonfisk och champinjoner. Sån mat som Roberth inte vill äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0