Tisdag

Hallå! Nu har jag varit på gymmet, var asnervös när jag kom dit för jag trodde att jag inte skulle klara någonting och att jag skulle bli uttittad. Men jag hade helt fel. Det var inte så farligt som jag trodde. Instruktören var jättetrevlig och hjälpsam. Jag kunde mer än vad jag trodde, men min svaga punkt är ju mina armar. Dom där små telefonsladdarna till armar orkar inte mycket. Men det ska bli ändring på. Så länge jag är arbetslös kommer jag gå dit tidigt på morgonen, med alla pensionärer. Gulligt. Blir nog någon eftermiddag också med Lisa :)

Nu försöker jag få i mig lite frukost sen ska jag gå en långpromenad med Sky, hoppas det är uppehåll ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0