Change

Nyss gjorde vi tre en familjepuss. Sky är så glad och springer runt. Förut låg jag och Sky i soffan. Han gosade ner sig framför mig så jag låg och höll om honom. Låg och småpussade på hans öron och huvud, kärleksbet lite. Min älskade lilla Sky. Jag och Roberth satt och sa förut att vi har det verkligen så himla bra ♥ Aldrig något bråk eller liknande, så skönt.

Jag kollade på julklapparna förut som ligger i sovrummet, är ju iof bara till Roberth´s brorsa och min syster, men tycker det ser så mysigt ut med julpapper och allt. Fint. Nästa år blir det att köpa massa bebisjulklappar!! Bäst att börja spara pengar redan nu haha. Tänker på jularna uppe i Älvdalen, saknar det som fan. Vet att jag nämnt det förut men jag saknar farmor, farfar och Lars-Ola. Men jag är glad att jag träffade dom förra veckan iaf när jag var där uppe :)

Tiderna förändras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0