God morgon!

Nu sitter jag och försöker få i mig frukost, inte det lättaste.. Har fått i Sky hans medicin och frukost,det är ännu svårare.. Idag kommer pappa att gå med Sky någon gång mitt på dagen och imorgon kommer Marion att gå ut med honom, så snällt att alla vill hjälpa till. Vill inte att lillen ska vara kissnödig. Förut kunde ju jag åka hem på lunchen men nu jobbar jag ju lite längre bort så det går inte.

Jag vaknade kl 04.45, låg och funderade över dagen tills klockan ringde 05.30. Hoppas jag får med mig allt som behövs :D

Kommentarer
Postat av: amanda

Hade jag kunnat hade jag också hjälpt till med honom! :)

Och ja, det är tidigt med gran nu hahahah

2011-12-08 @ 09:49:32
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0