Hallonsoda

Somnade lite i soffan, Sky var med såklart.

Jag köpte hallonsoda förut, mmm vad gott det ska bli!

I helgen ska jag träna som bara den, mina pensionärspolare lär ju undra vart jag varit i veckan när jag inte tränat något. Jag har struntat att träna när jag jobbat eftersom Roberth har börjat träna så vill jag vara med Sky när jag kommit hem. Han har varit själv tillräckligt på dagarna så då räcker det med att en av oss åker iväg. Han ska inte vara själv mer.

Imorgon på dagen så åker jag, mamma och Sky till mormor och morfar. Klart att Sky ska med och ha roligt.

Nej nu blir det hallonsoda!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, gör det. :D Säg va du tyckte när du kollat. :D

2011-12-16 @ 20:39:03
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0