Maat!

Hallå. Jag har nästan aldrig längtat så här mycket efter mat.. Igår åt jag bara massa onyttigheter. Åt massa godis i bilen på väg upp, och sen när vi kom till farmor och farfar så serverades det 15 sorters kakor och tårta. Ingen visste ju att vi skulle komma så det planerades ju ingen mat. Vi åt kvällsmacka istället. Och idag då, åt jättegod frukost där uppe. Tunnbröd med ost och något slags rökt älgkött plus gröt. Bilresan hem bestod att massa godis, igen..

Nu kommer det ta ca 1 timma innan maten blir klar, jag hungrar ihjäl.. Som vanligt är ju inte kycklingen tinad.. Ska iallafall göra kyckling i ugn med soltorkade tomater och sen någon sås på grädde och hönsbuljong tänkte jag. Tar det som finns typ... Till det blir det potatisgratäng med kokt broccoli! Förstår ni att jag längtar :D MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0