Kvälls rader

Jag skrev ett inlägg förut men det försvann, varför blir det så ibland?

Jag ska snart lägga mig i sängen och kolla på tv, ska se om jag håller mig vaken för att se bb. Igår somnade jag efter 40 minuter. Men idag vilade jag ju middag så kanske håller mig vaken :)

Vi åt mammas hemmagjorda köttbullar förut med potatismos, det var gott. Skulle haft lingonsylt till kom jag på nu, attans. Det är gott att få äta mat som någon annan har lagat ibland.

Imorn ska jag träffa Moa. Ska till hennes nya lägenhet, jag kommer väl irra runt som bara den tills jag hittar men men fram kommer jag nog. Det bjuds på kladdkaka det ska bli gott.

Nu har jag fixat Sky´s kvällsmat så nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0