planerar

Vi sitter och planerar vilka soffor vi ska ha, det kommer bli så bra!! Vi ska köpa ektorp serien på ikea, två sits och tre sits sofforna. Sen måste vi hitta en bredare fåtölj som Sky ska ligga i, men det hittar vi nog :) Han ska få en ny bädd också tror jag, han ska nog ha två i nya lägenheten. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter att få inreda, köket ska jag försöka få i 50-tals stil. Sovrummet i indiskt stil och vardagsrummet ljust och stilrent, jag tror det kommer bli bra :) Känns som en dröm.. Ska försöka spara så mycket pengar som möjligt nu, inte så jättelätt eftersom man inte har en megalön precis.. Men alltid något :)

För något år sedan köpte jag dom här fina. Dom har legat i sina förpackningar i en påse i sovrummet och nu ville jag bara titta på dom. Så fina, ska vara i köket. Lite 50-tal iaf :)


Kommentarer
Postat av: Ellinore

Nej vad söta:)

2011-02-13 @ 12:20:32
URL: http://ellibby.blogg.se/
Postat av: Michaela

Dom sofforna är jättefina och sköna att sitta i <3

2011-02-13 @ 13:00:01
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0