Fiska

Nu längtar jag till våren! Vårfåglarna, vårblommorna. Ta en skön promenad utan tjock jacka,vantar och fula vinterskor. Nu är jag trött på det här vädret, regn i januari är inte okej. Jeansjacka, converse och solbrillor ja tack!!

Inatt drömde jag att vi var ute och fiskade med Rickard och Sara. Jag fick en stor gädda och en fin gös. Helt plötsligt satt jag och Sara själva i båten och hon körde, båten kom under ytan och jag sa "vi kommer sjunka" nej det är ingen fara säger sara. Sen helt plötsligt sitter vi vid en skogskant och båten är under vattent? Konstigt haha. Sara ska inte köra båt ;) Drömde massa konstigt inatt, men nog om det :D

Nu ska jag fixa frukost, jag vet inte om jag ska tvätta eller inte. Måste springa ner sen och kolla. Är så trött på att springa upp och ner och passa tider bara för att få tvätta.


Kommentarer
Postat av: sara

hahahahaha



du ska bara veta hur grym jag är på att köra båt haha.

2011-01-10 @ 12:38:14
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0