Hejsan

Jag ringde min käre frisör Jessica imorse, på måndag ska jag äntligen färga håret!! Det ska bli så skönt, urfärgat som bara den är det. Imorn ska jag till marieberg och handla lite hårprodukter på bellbox, fick ju presentkort för 450 spänn så nu ska jag passa på att handla såna där dyra och bra schampoon tänkte jag.

Jag får nog ta och baka något ändå tills jag fyller, folks önskemål. Men vad ska jag baka? Har sett ett recept på en chokladtårta.... Mmmm choklad...

Nu är Nook här, han sitter och skyller på Sky att det är han som fisit.. Jag försöker få honom att äta kebab med oss sen, eller ja han och Roberth vill nog mest ha pizza. Jag äter typ en fjärdedel av kebaben, så gott med sås och sallad. Bara lite kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0