Lista

Humör just nu? Trött
Kläder just nu? Mysbyxor och hood
Musik just nu? Sky snarkar
Sommarplaner? Inga :)
Hur många kuddar sover du med? En
Spelar du nåt instrument? Nej
Morgon eller nattmänniska? Morgon såklart
Snarkar du? Nej det tror jag inte
Stjärntecken? Vattuman
Skostorlek? 38
Längd? 163
Äckligaste insekten/djuret? Oj jag vet inte? Fästing och orm kanske
Vad vill du jobba som? Om jag så visste, gärna med djur
Vad längtar du mest efter just nu? Nystart
Brukar du svära mycket? Ja som fan
Land du vill besöka? Afrika
Vad har du gjort idag? Jag har jobbat och efter det gick jag på promenad
Vad ska du göra i morgon? Jobba och åka till mormor o morfar
När tog du studenten? Vafan... Var det 2006???
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 019
Vilken film kan du alla replikerna till? Pulp fiction
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 24
Vilket är ditt närmsta köpcentrum? Marieberg köpcentrum
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej
Är du polare med grannarna? Ja en del iallafall :)
Hur bra är din syn? Sämst, hade jag råd skulle jag operera ögonen
Vad är det första du gör när du vaknar? Stänger av alarmet och går upp
Är det nåt du absolut inte äter? Sushi
Brukar du sola? Ja när vädret tillåter
Tränar du? Nej för fan.. Det är inte bra har jag hört


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0