Lördag

Hej o hå! Runt tio tiden imorse hämtade mamma och pappa upp mig, jag och mamma skulle gå på hindersmässan och stan. Vi köpte kolor såklart. Sen gick vi i lite affärer, köpte en del fint som jag kanske lägger upp bild på sen :) När vi var klara så gick vi hem hit och hämtade alla pantflaskor som skulle pantas. Vi åkte sen mot haga centrum, pant för 73 kr det är inte så dåligt. Sen så fikade vi hemma hos mamma och pappa, jag var tvungen att fixa med akvariumet också. Fick åka iväg till grizzly och köpa en ny pump, 459 kr yeha!!  När jag hade gjort klart allt med akvariumet åkte jag hem. Ställde mig vid spisen direkt och gjorde en gryta, sjömansbiff det blev riktigt gott. Så nu sitter jag här, mätt och belåten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0