Måndag

Nu har jag ätit ännu mera smörgåstårta, jag åt en bit till frukosten också ;). Fick med en bit hem från mormor och morfar igår. Gårdagen var jättebra och trevlig, morfar fick en stor mängd med whisky och många fina blommor. Han var jättenöjd med sin födelsedag.

Jag jobbade inte så länge idag eftersom jag skulle färga håret klockan ett, så nu är mitt hår så fint så.

När Roberth kommer hem måste jag gå till affären, jag tänker inte lägga ner mer energi på att baka så det får bli några köpta kakor. Mamma kommer själv sen för pappa är sjuk.

Sky vägrar äta idag, han är skit tjurig. Inte ens nystekt köttfärs duger, då får han ligga där och tjura. Då kan han glömma att han får någon kaka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0