Negerboll

Nu har jag ätit som fan, gjorde så god mat! Lax i ugn med potatis,sås och sallad. Nu skulle jag kunna vila lite, men ska försöka att låta bli :) Jag köpte havregryn förut så jag kanske ska baka negerbollar, en äppelpaj är i ugnen nu.. Roberths önskan. Förstår inte riktigt hur han kan tycka om äppelpaj så mycket..

Imorn är man ledig! Skönt som fan. Jag och Sky ska dra iväg till mormor och morfar och vara där ett tag. På kvällen är en promenad med Lisa och Frida inplanerad, hoppas att det inte snöar. Vad ska vi göra då istället Lisa? :) Är så trött på snön...


Kommentarer
Postat av: Sickbitch

smaskens!

2011-01-05 @ 22:19:41
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Lisa

Dennis fick 2kg delicatobollar av mig i julklapp, kan jag vara the best girlfriend ever!? :)

2011-01-06 @ 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0