Nutida Sverige

Usch jag tänker hela tiden på kvinnan som försvann och blev mördad. Jag tänker så på hennes familj, stackars dom. Det är ju hennes söner som satt upp alla lappar på henne i stan, och på ett ställe där jag jobbar så låg det en hög med såna lappar vid ett skrivbord där en kille sitter. Den killen är från Nora och jag tänker hela tiden på om det är hans mamma. Usch jag får ont i magen. Om det nu är hans mamma det gäller (och om någon berättar det) så kommer jag säkert börja gråta när jag är där. Jag får inte börja gråta, jag är så känslig och tänker mig in i sitautionen så. Jag drömmer om detta, vilken är knäppt för jag har inget med det att göra. Fan vad har hänt med Sverige? Fina trygga Sverige.. Usch..

När självmordsbombaren i sthlm hade slagit till så vågade jag inte gå förbi en bil en gång när jag var ute och gick, "Går jag förbi så smäller den och jag dör" tänkte jag och vände. Fan att man ska behöva vara rädd, och det är precis det dom vill. Att vi ska bli rädda.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Usch lillis sätt dig inte in i situationer för mycket så du blir knäpp <3

2011-01-13 @ 11:16:59
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0