Regn

Nu lagar jag mat, kycklinggryta thai som det så fint hette. Har tyvärr ingen gryta men det går nog bra i stekpannan. Jag hoppas verkligen att det blir gott.

I förmiddags så stressade jag mest runt tyckte jag. Åkte först ut till Grizzly och köpte fiskar,växter och fiskmat. Sen åkte jag till mormor och morfar jag städade, gjorde bara det sen åkte jag. Får stanna längre en annan dag. Sen åkte jag till västhaga och fixade i akvariumet. Sen handlade jag på haga och nu sitter jag här. Regnade när jag åkte hem, fy fan vilket skitväder. Tur man körde bil då ;)

Ikväll är jag och Sky själva hemma, den som vill får titta förbi! Fast det är nog ingen som gör haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0