Tiiiisdag

Nu är jag hemma igen. Semlan var otroligt god, den åt jag upp snabbt.

Nu ska jag fixa någon kvällsmat och kolla på halv åtta hos mig. Sen måste jag duscha håret, suck! Känns som om jag inte kommer orka det. Så håret får se ut som bajs. Fick höra av en kille/man (vafan säger man om en som är 35??) att jag borde färga håret eftersom jag har sån utväxt haha. Tack för den Jimmy!! Men det är inte bara att färga eftersom min frisör vägrar, det är tydligen JÄTTESLITET. Men vafan, det är väl bara att färga det har sett värre ut. Bara att vara glad och ta betalt, tycker jag iaf. Tänk om jag kunde få mitt drömhår någon gång.. Jaja.

Dagens bästa som Angelica kom på:

Hellre tjock och mätt än smal och hungrig.


Kommentarer
Postat av: Ellinore

Säg inte ordet semla jag vill ha! Massvis! haha

2011-01-12 @ 00:05:46
URL: http://ellibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0