Torsdag fortfarande

Jaha då är det kväll igen, precis ätit en apelsin och ska väl gå och lägga mig om ett tag. Jag har städat som en tok nu på kvällen, så nu är det fint. Skönt att slippa göra det i helgen.

Roberth är ledig imorn men jag jobbar, då får han och Sky ha en grabbdag ;) Det kan dom behöva, lillen är en riktig mammagris. Han gick och gnällde förut och gav sig inte förns han fick lägga sig i mitt knä. I en timma hade jag den klumpen i knät, han snarkade och fes. Låg på rygg med alla benen uppe i luften, förstår inte hur han kan tycka det är skönt att ligga i knät men men. Han väger ju inte 5 kg precis, snarare 31 kg :) Men det är mysigt, tills benen somnar på mig haha.

Nu har jag kollat på jersey shore, tyckte det var så dåligt i början men nu tycker jag det är roligt haha. Någon mer som brukar kolla på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0