15.05

Jag och Sky kom in klockan nio imorse från promenaden, vi väntar alltid fyra timmar tills nästa. Vi skulle alltså gått ut kl ett. Men Sky vill inte, kan ni gissa vart han är? Joo i sängen, haha! Han vägrar resa på sig. Det började att jag la mig vid ett tiden för jag var lite seg, då fick han hoppa upp. Men jag låg inte där länge. Så nu sitter jag och väntar på att han ska gå upp och visa att han vill gå ut och kissa. Jag försöker hela tiden smyga in i sovrummet och säga att vi ska gå ut, men då gör han ett ljud då han visar att det vill han absolut inte. Han han inte legat i sängen hade han gnällt för längesen att han ville ut. Men inte nu när han ligger i sängen. Gullis. Jaja han bestämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0