fint med söndag

Inatt sov jag riktigt skitdåligt. När klockan var tre var jag tvungen att gå upp för att ta en ipren, huvudvärk såklart. Sov allmänt dåligt. Sky fick sovmorgon, inte förrän när klockan var halv nio (!?) gick vi ut på morgonpromenad, snacka om sent! Vi gick mot rosta gärdet så han fick springa lös lite, min fina lilla vovve som är helt underbar och ger mig så mycket kärlek. Vi mötte en man som cyklade med sin hund, han stannade och frågade vad Sky var för ras. Han sa att han tyckte att amstaffar var så fina med sina stora huvuden. Sky hoppade på två ben och var helt ivrig och glad. Mannen sa då "han är inte så gammal va?" Ehh jo 5,5 svarade jag.. Han trodde att sky var typ ett år eller något haha! För glad eller ouppfostrad? Spelar ingen roll tycker jag!

Jag måste säga att det känns helt underbart med söndag, för varken jag eller Roberth ska jobba imorn!! Roberth har fyra veckors semester, jag tar lite längre ;) Skämt å sido.. Nu ska vi verkligen bara njuta av varandra och livet.

Älskar livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0