Fredag

Härligt att ligga i soffan när man är så där proppmätt. Gjorde lövbiff med pommes, beasås plus en rödlökssallad.

Jag och mami var på stan förut.♥ Fixade först på banken så hoppas att kortet kommer i början av nästa vecka. Vi fikade på wasa konditoriet också. Gick i en del affärer, hittade lite smått. Mamma köpte fina promenadskor. Jag ska köpa ny löparskor till hösten, fyy vad dyra dom är. Men snygga. Det är huvudsaken. ;) Köpte jeans för 99 kr också på bik bok, tänk om dom alltid kunde vara så billiga.

Lite senare ska jag hämta mamma och pappa, vi ska träffa våra skånska släktingar ikväll också. Man får passa på när man bor så långt bort. Jag är så svag för skånska, så när deras små barn pratar så smälter jag haha. Den lilla 4 åriga tjejen som har den bredaste skånskan, gulligt.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag hör verkligen aldrig när skåningen pratar med mig. om dom inte pratar väldigt långsamt.

2011-07-29 @ 17:25:29
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0