Min sista arbetsdag

Hejsan! Nu har jag och Sky precis kommit hem. Mormor fyller ju år idag så vi har varit på kalas. Sky flirtade med en shar pei tik som gick förbi, hon var så söt! Skrynkelansikte.

Idag blev jag avtackad av mina arbetskamrater plus min chef. Vi alla fikade på sveas terazza eller vad det nu hette. Jag fick en jättefin passionsblomma av mina arbetskamrater. Av min chef och hans fru fick jag en stor orkidé plus ett presentkort. Jag blev jätteglad, uppskattade det verkligen. Så nu har jag så fina blommor här hemma, plus krukor. Har väl inte riktigt förstått än att jag inte ska tillbaks dit efter semestern.

Har ont i huvudet lunchen uteblev idag, men snart ska jag äta kycklingsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0