söndag

Oj jag har inte skrivit något idag. Förmiddagen var lugn, var ute och gick en sväng på morgonen sen efter ett tag la jag mig i sängen igen hos Roberth. Det var mysigt. Sen var vi och åt på grekiska kolgrillsbaren och det var jättegott som vanligt. Jag och Anna var en sväng till ikea och marieberg. Jag köpte den där byrån och jävlar vad tung den var! Men vi fick in den i bilen iaf :) Vi strosade runt lite inne på marieberg och sen fikade vi. Jag var sugen på glass och det var så gott. Jag åt en bägare med chokladglass,melonglass och lite mjukglass ovanpå haha! Sa till Anna att jag aldrig skulle orka äta upp det men jag hade nog kunnat äta det dubbla tror jag. Riktigt gott :)

Nu har jag inhandlat alla ingredienser som jag behöver till all bakning jag ska fixa i veckan. Har lite att göra.

Jaha sista jobbveckan nu då, hoppas det går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0