torsdagen hittills

Igår kväll åkte vi ut till pålsboda, Roberth och Nook skulle fiska. Jag hade ingen lust när det blev lite sent plus att jag säkert skulle frysa efter några timmar. Så dom och pican åkte ut istället. Jag och Sky var hemma hos Marion och Göran istället :) Åt ostkaka bland annat. Vi åkte hem efter elva någon gång så vi var inte hemma förrän tolv tror jag det var. Vi svängde förbi Mcd och åt nattmatt, jag har nog aldrig ätit så sent haha. Så jag la mig väl strax efter ett. Sky var jättetrött imorse så han låg kvar tills klockan var halv tio, hade inte jag gått upp då hade han sovit längre.

Jag kom hem för en liten stund sedan, har varit hos mormor och morfar. Dom hade gjort en ny paj så vi åt den det var gott.

Jag har fixat lite på balkongen, försökte rätta upp tomatplantan så improviserade med lite snören så hoppas det räckte :)

Tvättar lite nu, ska man städa också eller spara det tills imorgon?

Kommentarer
Postat av: ROCK YOUR HAiR MF!

svar: men du har rätt långt hår nu med vad? :D

2011-07-21 @ 18:24:23
URL: http://rockandhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0