Åh nej

Åh vilken seg dag..Slutade jobbet tidigt för att jag skulle till frisören, satt i några minuter och väntade på min tur sen säger J till mig att hon är tvungen att avboka. Nästan så att underläppen darrade lite på mig.. Såå det var bara att cykla hem igen i blåsten. Så om ca en timma ska jag dit igen hoppas jag. Har inte hört något iallafall.. Håll tummarna! Så jag ska alltså cykla upp igen haha, tycker det är onödigt att ta bilen. Vet inte hur lång tid det tar och så. Som sagt hoppas inte att telefonen ringer så jag får bli fin i håret istället.

Var förbi hemma i västhaga en sväng men orkade inte var där länge känner mig trött och är inte alls på humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0