nu börjar det regna

Nu sitter jag på balkongen och skriver, skönt att det är svalare ute nu. Sky sitter med mig såklart. Anna kom förbi en liten stund förut, vi skulle gått en långpromenad men det kom lite saker ivägen så vi tar det en annan dag. Skönt att hon bor så nära, ha en promenadkompis är inte fel! Kul att man bara kan gå över till varandra på typ 5 sekunder.

Sky var rädd för åskan som var på eftermiddagen. Så beroende att sitta nära, han gick till och med upp till mig i soffan som han aldrig annars får vara i. Klart han ska få komma och ligga i knät om han är rädd. Många tycker säkert att jag är svintöntig men det skiter jag i!

Vad ska jag göra nu då? Kanske äta en knäckemacka och sitta här ute, är ju inget bra på tv. Roberth ska kolla på fotbollen.

Kommentarer
Postat av: joanna

haha Lei Lei låg som en död fisk genom hela åskovädret. Medans jag skakade av rädsla typ haha, men hon bara låg i dörröppningen och stirrade ut på balkongen och regnet. Lugn gris det där haha

2011-06-10 @ 18:55:38
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: denise

om något är svintöntigt så är det folk som inte låter sina hundar sitta i soffan.

man ska inte skaffa hund om man tycker att de är "under" en. usch.

2011-06-12 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0