Nu skrev jag en bok

Har städat och fixat här hemma nu. Ska försöka få iordning en del grejer i lägenheten i helgen. Få klart hallen och sovrummet plus att sätta upp tavlor och lite sånt i vardagsrummet. Så det blir klart någon gång :) Sitter i köket och skriver och utanför är det är jävla liv. En fiskmås unge har åkt ner i stuprännan och den skriker därifrån och dom andra måsarna flyger runt omkring och skriker. Puckade jävla fåglar. Det är tur att vi inte har sovrummet på den här sidan för då hade vi nog inte kunna sovit inatt. Man vill ju gå ut och hjälpa till (kanske) men då blir man väl attackerad så man har fågelskit över hela sig.

Jag och Sky hade det mysigt hos mormor och morfar förut. Han ville inte äta något men jag åt mat så det stod härliga till. GOTT.

Fredag imorn, önskar det var fredagen som jag slutar egentligen! Men bara några veckor kvar..

Åhhh nej vad man stör sig på folk som man egentligen inte borde störa sig på, dumma dumma mig?? Kan inte rå för det.

Nu skriker fågelungen igen........ Ont i hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0