Snart frukost

Jag och Sky har tagit en skön promenad runt rosta gärdet nu på morgonen, det var skönt att vi slapp regnet för jag tror minsann att det duggar lite nu. Väntar på att bröden ska tina upp, tänkte rosta mackor det var längesen jag åt det. Men har ingen apelsin marmelad så det får duga med lite ost.

Vi har ju en stor jasminbuske utanför oss och jag har älskat dom blommorna ända sedan jag var liten, så igår kväll plockade jag in några kvistar och satte i en vas :) Luktar så gott. Ska ta några mer sen ;)

Undra om jag ska på gardinjakt idag... Ska byta ut dom i vardagsrummet tänkte jag. Det är mycket dom inte duger nu haha..

Skit rocco :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Wild

Tack :)

2011-06-19 @ 11:18:16
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0