söndag

Hej hej igen! Nu har jag varit en sväng till marieberg. Köpte trall till balkongen så jag kan göra klart det sista. Spegel får jag köpa en annan dag. Jag har ju länge funderat på vad vi ska ha för tavlor i vardagsrummet men inte hittat några, men idag så köpte jag tre stycken faktiskt! 59 kr styck tyckte jag var väldigt bra, canvas tavlor var det. Jag kan lägga upp bild på dom sen. Tror det blir bra iallafall. Sen fattas bara lite små saker, typ tavellist. Vita :) Fina grejer.

Var uppe hos mamma på jobbet också <3. Jag ska hem till dom ikväll och spela bingolotto.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, jag gillade din pappas kommentar med tatueringarna :) Låter precis som min, även fast jag inte har några! HAHA



Du, nu får vi fasiken ta och ses snart! :)



Kram

2011-06-12 @ 13:32:22
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0