time to say goodbye

Så här ligger det till mina vänner, jag kommer att jobba tills min semester börjar sen så slutar jag att jobba. JAG VET att det är jävligt dumt men det har sina orsaker och det tänker jag inte ta upp här på bloggen. Jag ser det inte som att jag blir arbetslös utan att "hela världen öppnar sig" för mig, vilka möjligheter det finns och hur jag kan utvecklas. Allt löser sig och jag ser det här som något positivt. Något som jag borde ha gjort för längesen. Tack Roberth, mamma, pappa, Marion och Göran för stödet ♥ Familjen är bäst!

Jag kommer självklart att sakna Angelica <3
Det blir nog några tårar!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Troligtvis det bästa beslutet du har tagit gullunge. Puss från syrran.

2011-06-13 @ 15:30:33
URL: http://youneedahero.blogg.se/
Postat av: Angelica Wedenius

Du är värd så mycket mer Annica, och nu kan du sträva efter någonting som GER och inte bara tar!! Du förtjänar verkligen att gå vidare och jag vet att det kommer gå bra för dig och att någon kommer skatta sig väldigt lycklig över att få ha dig i sitt team, vem det än blir <3 Du är underbar!

2011-06-13 @ 17:03:52
URL: http://angelica87a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0