Varm torsdag

Jag kom hem från jobbet typ vid halv tre, då drog jag och Sky till mormor och morfars trädgård och njöt av vädret. Vi satt i gräset i ungefär två timmar. Sky älskar att ligga ute :) Jag drog ju på mig bikinin men ungefär 90 % av tiden var det molnigt haha. Men det var skönt iallafall. Satt och drack iskall coca cola, bra att morfar har laddat upp ;)

Imorgon jobbar jag nog själv, kan bli skönt men ändå konstigt för vi jobbar ju alltid två men får göra det som jag känner är prio ett. Annat kan jag skjuta upp till nästa vecka. Blir nog bra.. Då åker jag hem till Sky på lunchen, så det är ju bra iallafall.

Orkar man laga mat i värmen? Lax och potatis. Blir nog illa tvungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0