bangerhead.se

Jag kom på att jag behöver ny inpackning och isf så måste jag åka ut till marieberg i helgen och köpa det plus lite andra hårprodukter.. Så istället för att åka ut dit så beställde jag på internet :D Jag vet hur jag är, jag kan inte åka ut till marieberg och BARA köpa en grej.. Då går man ju in i någon klädaffär och köper sånt man egentligen inte behöver. Så jag köpte min favoritserie från L'oreal, så bra för färgat och slitet hår.



Jag köpte också nytt dust it från osis för den var också slut, dom hade extra pris för två stycken så det var bra. Men jag kollade min mail och såg att jag kanske fått en extra? Kan det vara så, det stod 0 kr på den extra så hoppas man kanske fick något gratis haha. Om man beställer hårvård för över 700 spänn borde man ju få något gratis haha :D

Jag kan verkligen rekomendera detta serum också för slitna hårtoppar. Behövs inte alls mycket så det räcker väldigt länge plus att det luktar supergott!!



Lite reklam för bangerhead.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0