En bra torsdag

Hej hej! Vilken bra dag jag och Sky har haft. Jag slutade runt 12-tiden och direkt när jag kom hem tog vi bilen och åkte mot västhaga för att hämta upp mamma. Vi åkte vidare till mormor och morfar. Åt god mat, städade lite och spelade kort. Vi åkte väl därifrån runt 17-tiden. När jag säppte av mamma så hämtade hon Rocco så gick vi en sväng med hundarna. Åh Sky blev så glad när han såg Rocco, stod och skakade haha. Rocco det lilla yrvädret blev också glad och var så duktigt. Men usch det blåste så kallt, imorn ska det ju komma 1 dm snö det är inte okej fy fan.

Fick vita och lila tulpaner av mamma, så fina. Så nu står dom på bordet, lägenheten är städad och fin. Så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0