Måndag

Har precis ätit mat, lite sent men men. Imorse när klockan ringde trodde jag att det var ett skämt, ville verkligen inte gå upp. Men har inget val precis :) Jobbet gick bra som vanligt.

Om ett tag ska vi till veterinären, jippi eller? Ska hämta ut en del recept också till lillen. Sky är så söt, när det är sol i köket så lägger han sig på golvet i solen och solar haha. Han tycker det är så mysigt. Han kommer äääälska våran balkong sen, jag är nästan hundra på att vi har eftermiddagssol hur mysigt kommer inte det bli?? Jag och Sky sitter och myser på balkongen med filt och kakor. Nu är det BARA 7 veckor kvar tills vi flyttar haha. Kanske dags att börja röja och rensa? Vi får åka till ikea nu i helgen istället och kolla ut soffor och sånt för vi gjorde ju aldrig det igår. Efter flytten och allt kommer det nog eka på mitt sparkonto.. Först bil sen inredning till typ hela lägenheten men det är så värt det. Oj måste bajja !!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Eftermiddag/kvällssol :)

2011-03-14 @ 16:05:15
URL: http://youneedahero.blogg.se/
Postat av: mamma

det blir nog lite kvar det är billigt att handla på ikea kram

2011-03-14 @ 17:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0