sova kan jag göra en annan dag

Jag hade lagt mig så skönt i sängen och kände verkligen att jag skulle kunna sova en liten stund MEN efter ca 10 minuter hör jag hur en liten kille kommer intassandes och piper det mest gulligaste pipet han kan. Då var det kört "mamma vakna" betydde det. Jaja, ändå onödigt att vila. Vi ska snart ut och gå en runda. Ska nog gå lite runt i hagaby och kolla på hus och sen förbi ringstorp. Men jag kan ju hinna ändra mig.

Lugnt och skönt innan Sky kom in

Jag bjuder på denna

Jaha

Mammas kille

Haha mamma stack så jag fick hela sängen för mig själv! 1-0 till Sky

Kommentarer
Postat av: linda & azi

hahaha sweetie! hur gammal är han?

2011-03-26 @ 18:25:44
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0