klia klia klia

Åh fy vad trött jag är! Råkade somna till lite.. Inte bra! Har förjävla ont i mina fötter så imorn måste jag ringa och boka tid för fotvård,det tar emot. Men men.. Slippa att halta vore ju skönt..

Ska snart göra mina mackor som jag ska ha med till jobbet imorn. Jag sitter och planerar vilken morgonrunda jag ska ta med Sky nu innan jobbet så därför måste jag förbereda allt så jag slipper imorgonbitti, blir ju en längre bit än när vi bodde på norr och tog svampen rundan :)

Jag har fått världens klåda i armhålorna, blir galen det svider och kliar nått så fruktansvärt. Är alldeles rött vet inte vad det är? Vaknade imorse och hade utslag på handleden som också kliade.. Men armhålorna är ändå värst.. Aldrig haft så.  Det är mycket nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0